Ik heb een (technisch) probleem

Soms gaat het fout.

En dan helpen we je graag verder! Hopelijk vind je een antwoord in onderstaande veelgestelde vragen. Als dat niet zo is, stuur ons dan een berichtje via het formulier onderaan deze pagina.

Ik kan niet casten naar mijn TV-toestel

Omdat we dit vaker horen hebben we er een speciale pagina aan gewijd: Ik kan niet casten naar mijn TV-toestel . We hopen dat deze pagina je op weg helpt.

Ik kan in het buitenland niet naar alle programma’s kijken

Dat klopt, we hebben als VRT niet de rechten om alle programma's overal aan te bieden.

Maar ben je in het buitenland en woon je officieel in België?
Of woon je in het buitenland maar heb je de Belgische nationaliteit?
Dan kan je toch een groter aanbod bekijken door een korte verificatie te doorlopen!

Ik wil ook buiten België naar VRT NU kijken

Goed om te weten

Deze verificatie is niet verplicht. Ben je binnen België dan gebeurt er geen controle. En een beperkt aantal programma’s kan je sowieso wereldwijd bekijken.

Nuttige links

Nog wat extra tips

Soms zijn foute cookies of foute opgeslagen VRT NU data de oorzaak. Je kan ze via deze knoppen snel wissen:

Cookies wissen Opgeslagen VRT NU data wissen

Helpen bovenstaande stappen niet?

Contacteer dan via onderstaande knop onze klantendienst. Zij helpen je graag verder.
De technische informatie hieronder zal automatisch meegestuurd worden ter ondersteuning van jouw aanvraag.

Klantendienst contacteren

Technische informatie

Hallo

Profiel Hulp nodig?

Hallo

Aanmelden Registreren Hulp nodig?

Aanmelden

Kijk naar het beste van VRT, helemaal gratis!

Nog geen VRT-Profiel?

Registreren

Registreer je helemaal gratis om te genieten van het beste van VRT!

Heb je hulp nodig bij het registreren?

Feedback

Sluit Login Venster

Er is geen feedback survey actief.