Hevige brand in appartement Petegem-aan-de-Leie

In de Gentstraat in Petegem-aan-de-Leie is een appartement volledig vernield na een hevige brand. De brand ontstond op de tweede verdieping toen enkele theelichtjes op het tapijt vielen.

De 35-jarige bewoonster was in slaap gevallen, maar werd op tijd wakker om zichzelf en haar 9-jarige zoon in veiligheid brengen. Het tapijt stond toen wel al in lichterlaaie. De brandweer ontruimde het hele gebouw. 

De woonkamer en de keuken van het appartement, waar de brand ontstond, brandde volledig uit. Kantoren op de eerste verdieping liepen waterschade op.