"Neem 's op"-campagne "Peeters & Pichal" bekroond

Tijdens de Eurobest Awards in Lissabon heeft de "Neem's op"-campagne voor het Radio 1-programma "Peeters & Pichal" van reclamebureau de Mortierbrigade de Grand Prix, de allerhoogste onderscheiding, gewonnen.
Jens Mortier is copywriter en vennoot in de Mortierbrigade.

De Eurobest Awards bekronen het beste reclamewerk van het afgelopen jaar in Europa. Met de actie "Neem 's op" voerde "Peeters & Pichal" eind vorig jaar actie voor meer klantvriendelijkehid en minder lange wachttijden in grote bedrijven.

In de categorie "radio" hebben 2 campagnes voor "Neem 's op" goud gewonnen. De campagne met daarin AC/DC, Joe Cocker en "What a wonderful world" kreeg bovendien ook de Grand Prix, de allerhoogste onderscheiding.

Met "Share your parents", een campagne van eind vorig jaar voor Music For Life van Studio Brussel, won de Mortierbrigade ook nog zilver en brons in de categorie "direct".

Het reclamebureau Duval Guillaume Modem keerde met 9 awards terug naar België. In totaal wonnen Belgische reclamebureaus 35 Eurobest Awards.