Panos breidt uit in Azië en Oost-Europa

Panos wil de komende 2 jaar 20 tot 25 nieuwe winkels openen in Taiwan en nog eens 15 tot 20 in Oost-Europa. Dat heeft de broodjeszaak bekendgemaakt. Panos is een merk van de Belgische bakkerijgroep La Lorraine.

De afgelopen 2 jaar gingen al 2 vestigingen open in Taiwan. Dat gebeurde in samenwerking met de lokale partner Nick Huang. Volgens Panos waren deze eerste stappen een succes. Daarom wil de broodjeszaak uitbreiden in Taiwan en elders op de Aziatische markt.

Ook in Oost-Europa wil Panos nog meer winkels openen. Daar bestaan momenteel al 21 vestigingen. Onlangs opende nog een Panos City in de Tsjechische hoofdstad Praag. Tegen eind dit jaar openen nog 6 winkels in Oost-Europa.

De eerste Panos ging 31 jaar geleden in Oostende open. Ondertussen zijn er 230 Belgische vestigingen.