Oekraïne bant 14 Russische televisiezenders

14 Russische televisiezenders mogen niet langer uitzenden in Oekraïne. De zenders zouden volgens het Oekraïense ministerie van Binnenlandse Zaken oorlogspropaganda en geweld verspreiden.

Onder meer Russia Today en Life News horen bij de geviseerde zenders. Ze worden tijdelijk gebannen, maakte Anton Gerasjenko, een adviseur van de minister van Binnenlandse Zaken, bekend.