"Ik kon niet weten hoe gevaarlijk die slang was"

Het was eind vorige week schrikken voor Michelle Woods en haar 4-jarige dochter Elisha uit Norton, Groot-Brittannië, toen ze in hun badkamer een slang zagen rondkruipen. Beiden woonden nog maar een week in het huis, maar deze ontvangst hadden ze niet verwacht.

Woods op nieuwswebsite Gazette Live: "Toen mijn dochter iets in de vuilbak van de badkamer wilde gooien, kwam ze naar me en zei dat er daar iets bewoog. Ik dacht dat ze een grap maakte. Toch bleef Elisha bij haar verhaal, waardoor ik besloot te gaan kijken. Maar in de vuilbak vond ik niets."

"Dan keek ik iets omhoog, en daar was hij. Ik schrok me verrot en sloeg de deur luid dicht. Ik controleerde snel of mijn kat wel veilig was, want ik had er geen idee van hoe gevaarlijk die slang was."

Woods schakelde onmiddellijk Facebook in om meer informatie te krijgen. Zo daagde een vrouw op die Woods geruststelde dat de slang niet giftig was, en dat "de slang vaak als huisdier gebruikt wordt". Zij nam de slang vervolgens mee.

lees ook