Meest recent

    Rookmelder redt bewoner in Antwerpen

    Omstreeks 4u was er een rookontwikkeling in een appartement op de tweede verdieping aan Oude Waag in het centrum van Antwerpen.  

    Buren hadden een brandalarm gehoord en verwittigden de hulpdiensten. De brandweer stelde een rookontwikkeling vast. De bewoner was in slaap gevallen en was het kookpotje op het vuur vergeten. De bewoner is preventief overgebracht naar het ziekenhuis ter controle op rookinhalatie. Het belang van rookmelders is hier nog maar eens bewezen.