Meest recent

    Studio 100 en Proximus versterken partnerschap: nieuwe muziekzender en voordelen in Plopsa-parken

    Studio 100 en Proximus breiden hun partnerschap uit. Dat hebben beide bedrijven vanmiddag bekendgemaakt op een persconferentie. Er komen onder meer een nieuwe muziekzender, Studio 100 Hits, een vernieuwing van het digitale platform Wanagogo en voordelen voor Proximus-klanten in de Plopsa-parken.

    Eind oktober was al bekendgemaakt dat Studio 100 TV in Vlaanderen vanaf 1 januari exclusief te zien zal zijn in het basis tv-aanbod van Proximus. De kinderzender verdwijnt dus uit het aanbod van concurrent Telenet. Ook kookzender Njam! zal vanaf volgende maand te bekijken zijn op Proximus, zij het niet exclusief.

    Studio 100 en Proximus kondigen vandaag aan dat het partnerschap wordt uitgebreid met een nieuwe zender, Studio 100 Hits. Die zal clips, karaoke-sessies en muzikale thema-specials uitzenden en maakt deel uit van de Kids-bundels, waar je extra voor moet betalen.

    Het digitale entertainmentplatform voor kinderen Wanagogo, waarvoor Studio 100 en Proximus al samenwerkten, wordt volledig vernieuwd en heet vanaf 1 januari Studio 100 Go. Het platform zal naast een betalend aanbod nu ook een gratis aanbod bevatten, via de Studio 100 Go-app. Wie ongelimiteerde toegang wil, kan de betalende Studio 100 Go Pass nemen, die exclusief voorbehouden is voor Proximus-klanten.

    Tenslotte wordt Proximus de exclusieve telecompartner van de Plopsa-parken. In 2018 zal Proximus “belevingszones” installeren in alle parken. In deze zones kunnen de bezoekers gratis wifi gebruiken en hun smartphone opladen. Proximus zal in het kader van de Proximus-klantendagen op geregelde tijdstippen ook de parken afhuren voor klanten.

    "Grote uitbreiding van het aanbod"

    Proximus-CEO Dominique Leroy heeft het over "een zeer grote uitbreiding van ons aanbod". "Het zal Proximus verder verankeren bij families met kinderen, net zoals Netflix en de Champions League belangrijke troeven zijn voor onze liefhebbers van entertainment en sport. Tegelijk zal onze nationale aanwezigheid en sterke positie in Wallonië Studio 100 ondersteunen in hun verdere groei."

    "We zijn erg blij dat Proximus, een iconisch Belgisch bedrijf, resoluut kiest voor Studio 100 als partner om samen verder te groeien. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Proximus de laatste jaren, en zijn erg opgetogen dat we deze nu kunnen verbreden in Vlaanderen. Samen met Proximus gaan we een mooi Belgisch verhaal schrijven", zegt Studio 100-CEO Hans Bourlon.