Felix de Laet start met nieuwe kledingcollectie bij Bellerose

Dance-dj Lost Frequencies stort zich nu ook op de mode. Daarvoor ging hij een samenwerking aan met zijn neef Derek van Heurck van Bellerose. De Laet is niet de eerste artiest die met eigen kleren komt.

Felix de Laet is wereldberoemd onder zijn alter ego Lost Frequencies, maar naast zijn dj-carrière toont hij nu ook zijn modegevoel. Hij ging een samenwerking aan met zijn neef Derek van Heurck bij Bellerose. Voor de Laet is het leuk dat hij met zijn familie kan samenwerken, maar vooral het Belgische karakter is voor hem belangrijk. Het gaat over vier sweaters en vijf T-shirts die telkens verwijzen naar de naam Lost Frequencies.

(Lees verder onder de foto)

Muziek en mode

De Laet is trouwens niet de eerste muzikant die een samenwerking met de modewereld aangaat. Rihanna heeft bijvoorbeeld een kledinglijn onder de naam Fenty bij Puma. Pharell Williams werkt dan weer samen met Adidas

Dichter bij huis heeft Paul Van Haver, beter bekend als Stromae zijn eigen modelabel onder de noemer Mosaert. Vieze Fur (Alfred Tratlehner) van hip hopcollectief De Jeugd van tegenwoordig heeft ook een eigen kledinglabel onder zijn achternaam.