foto: marnik aerts

Twee bewoners naar ziekenhuis na kookpot die vuur vat in Mortsel

Rond één uur vannacht brak er brand uit in een appartement aan de Statielei in Mortsel.  De bewoners hadden een kookpot op het vuur laten staan en die vatte vuur.  De schade aan het appartement bleef beperkt maar er was wel veel rook. Twee bewoners werden voor rookintoxicatie naar het ziekenhuis gebracht.

Rond één uur vannacht brak er brand uit in een appartement aan de Statielei in Mortsel.  De bewoners waren een kookpot vergeten op het fornuis en die vloog in brand.  Ze konden de brand zelf blussen met een branddeken nog voor de brandweer ter plaatse was.

De schade aan het appartement bleef beperkt maar er hing wel erg veel rook.  Omdat ze erg veel rook hadden ingeademd werden twee bewoners voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht. 

Meest gelezen