Radio 2

Woning in Mol onbewoonbaar na brand aan houtkachel

In een woning in Wezel, bij Mol, is brand ontstaan door een oververhitte houtkachel in de woonkamer. Het gelijkvloers liep daarbij veel schade op waardoor de woning tijdelijk onbewoonbaar is. De bewoners waren op het moment van de brand niet thuis. Er geraakte niemand gewond.

Rond 21.30 uur gisterenavond kwamen de bewoners van een woning in Mol thuis en merkten ze dat er brand was ontstaan in hun woonkamer. De oorzaak daarvan was een oververhitting van de houtkachel. De sierschouw en alle brandbare materialen rond de schouw hadden daardoor vuur gevat. 

Het gelijkvloers van de woning liep veel brand-, water- en rookschade op waardoor de woning nu tijdelijk onbewoonbaar is. Het jonge koppel dat er woont, kan opvang krijgen bij familie. Bij de brand geraakte niemand gewond.

Meest gelezen