Naar hoofdinhoud
Justitie

15-jarige jongen rijdt met auto van zijn papa in Boom en wordt tegengehouden door politie

Een 15-jarige jongen uit Willebroek (Antwerpen) werd gisteren betrapt achter het stuur van de auto van zijn papa. De politie hield hem tegen in Boom omdat hij te sportief reed. Tijdens de controle had de jongen geen identiteitskaart bij. Omdat hij maar 15 jaar is, had hij ook geen rijbewijs. Hij zal later voor de politierechter moeten verschijnen. Het is niet de eerste keer dat jongeren in Boom met een auto rijden terwijl dat niet mag. Twee weken geleden botste een groep jongeren nog met een auto tegen de gevel van een supermarkt. 

vr 12 jun.
05:33