dinsdag 15 oktober 2019
15 oktober 2019

Nachtraven genomineerd voor Emmy Kids Award

15 oktober 2019 -  Het Ketnet-programma Nachtraven
is genomineerd voor een INTERNATIONAL EMMY KIDS AWARD in de categorie non-scripted entertainment. 

nachtraven Geert Van Hoeymissen 0032(0)475358928

Nachtraven is een programma van De Mensen voor Ketnet waarin kinderen door het mysterieuze wezen de Nachtraaf worden meegenomen voor een spannend avontuur in de nacht, op een locatie waar je ’s nachts niet mag komen. Daar voeren ze spannende opdrachten uit en vechten ze tegen de opkomende vermoeidheid.

De achtste editie van de International Emmy® Kids Awards zal plaatsvinden op dinsdag 31 maart 2020 in Cannes in Frankrijk. 

Dat er nu ook internationaal erkenning komt voor Nachtraven is voor ons een enorm compliment.

Maarten Janssen, Netmanager Ketnet

 Maarten Janssen, Netmanager Ketnet: “We zijn enorm blij met deze nominatie, als Ketnet proberen we voortdurend in te zetten op innovatieve formats zowel in fictie als non-fictie. Dat er nu ook internationaal erkenning komt voor Nachtraven is voor ons een enorm compliment.”

 

Mariëlle Dazler, Productiehuis De Mensen: “We zijn énorm blij met deze Emmy nominatie. Ons straffe, toegewijde ploeg heeft dag (en nacht) gewerkt om dit ambitieuze idee tot een goed einde te brengen. We willen Ketnet bedanken voor het vertrouwen dat we daarin kregen. We zijn ongelooflijk fier om met ons eigen format tussen internationale kleppers als The Voice Kids en Lego Masters te kunnen staan. “

Dossier: Jongeren

Meer over Bedrijfsinformatie

Chloë van de Klantendienst: ‘De paal van deze klager? Die behoort niet tot de opdracht van de publieke omroep’

Succesverhalen uit 2023 bekeken door de lens van VRT-partners

Reactie van VRT-directie na overleg met de vakbonden: externe bruggenbouwer moet vertrouwen herstellen

VRT zendt docu 'Het proces dat niemand wou' dan toch uit en biedt excuses aan

Chloë van de Klantendienst: ‘Soms wou ik wat vroeger geboren zijn. Dan kon ik me inschrijven voor Hotel Romantiek’

Samenwerken met VRT: de strafste verhalen schrijven we niet alleen

CIM-cijfers: verdere groei voor Studio Brussel, sterke cijfers voor Radio 1

Chloë van de Klantendienst: ‘Zo klinkt het net of de beer van ‘De droomfabriek’ Maurice van de Kampioenen heeft aangerand’