De Stemtest is beste B2C-campagnesite van 2019

9 december 2019 - De Stemtest wint de prijs van beste
B2C-campagnesite op de jaarlijkse FeWeb Excellence Awards 

logo stemtest

Op de FeWeb Excellence Awards worden de meest performante digitale projecten van Belgische makelij bekroond. De Stemtest kreeg de prijs van beste B2C-campagnewebsite, onder andere door de naadloze integratie binnen de websites van 4 mediapartners: VRT, RTBF, De Standaard en La Libre. De campagne had een gigantisch bereik zowel in Vlaanderen als in Wallonië en lag aan de basis van heel wat gesprekken en debatten, binnen en buiten de politiek.

De Stemtest is een initiatief van Universiteit Antwerpen en UCLouvain in samenwerking met Tree company, Wieni, VRT, RTBF, De Standaard en La Libre.

Volgens professor Stefaan Walgrave (UAntwerpen), de bezieler van de Stemtest, was het alvast een geslaagde editie: "De samenwerking verliep rimpelloos, snel en uitermate efficiënt. Mede dankzij een vlotte samenwerking is Stemtest 2019 zonder twijfel de beste stemtest die we ooit bouwden.”

 

Catch of the day

Ook de website https://catchoftheday.stubru.be/ kreeg een prijs als beste B2C website. Ook deze website werd ontwikkeld door Wieni.

Dossier: Bedrijfsinformatie
dinsdag 10 december 2019
10 december 2019

Meer over Bedrijfsinformatie

Chloë van de Klantendienst: ‘De splitrok van Goedele Wachters staat niet in de Beheersovereenkomst’

Een nieuw seizoen van 'Kant, en klaar'!

Uniek portret van Wannes Van de Velde

Klara pakt uit met serie van Johan Op de Beeck over Leopold II

Kathy Lindekens duikt in de wereld van twintigers

5 jaar na aanslagen praat Peter met Eva Daeleman

Puur Hypothetisch

Wat is een podcast? Met de 12 favorieten van Frank Deboosere