De Stemtest is beste B2C-campagnesite van 2019

9 december 2019 - De Stemtest wint de prijs van beste
B2C-campagnesite op de jaarlijkse FeWeb Excellence Awards 

logo stemtest

Op de FeWeb Excellence Awards worden de meest performante digitale projecten van Belgische makelij bekroond. De Stemtest kreeg de prijs van beste B2C-campagnewebsite, onder andere door de naadloze integratie binnen de websites van 4 mediapartners: VRT, RTBF, De Standaard en La Libre. De campagne had een gigantisch bereik zowel in Vlaanderen als in Wallonië en lag aan de basis van heel wat gesprekken en debatten, binnen en buiten de politiek.

De Stemtest is een initiatief van Universiteit Antwerpen en UCLouvain in samenwerking met Tree company, Wieni, VRT, RTBF, De Standaard en La Libre.

Volgens professor Stefaan Walgrave (UAntwerpen), de bezieler van de Stemtest, was het alvast een geslaagde editie: "De samenwerking verliep rimpelloos, snel en uitermate efficiënt. Mede dankzij een vlotte samenwerking is Stemtest 2019 zonder twijfel de beste stemtest die we ooit bouwden.”

 

Catch of the day

Ook de website https://catchoftheday.stubru.be/ kreeg een prijs als beste B2C website. Ook deze website werd ontwikkeld door Wieni.

Dossier: Bedrijfsinformatie
dinsdag 10 december 2019
10 december 2019

Meer over Bedrijfsinformatie

VRT NU viert een maand lang liefde in alle kleuren

VRT brengt rijke archief naar het klaslokaal

VRT meest aantrekkelijke werkgever in 2022

Hoe klonken de originele versies van #LikeMe reeks1?

Chloë van de Klantendienst: ‘Ik denk niet dat het schudden met de borsten iets typisch van deze tijd is’

Smartphone en tablet regeren het leven van kinderen

Hoe staat het met de digitalisering van radio in Vlaanderen?

Hoe maakt 'Thuis' maatschappelijke thema's bespreekbaar?