dinsdag 10 december 2019
10 december 2019

De Stemtest is beste B2C-campagnesite van 2019

9 december 2019 - De Stemtest wint de prijs van beste
B2C-campagnesite op de jaarlijkse FeWeb Excellence Awards 

logo stemtest

Op de FeWeb Excellence Awards worden de meest performante digitale projecten van Belgische makelij bekroond. De Stemtest kreeg de prijs van beste B2C-campagnewebsite, onder andere door de naadloze integratie binnen de websites van 4 mediapartners: VRT, RTBF, De Standaard en La Libre. De campagne had een gigantisch bereik zowel in Vlaanderen als in Wallonië en lag aan de basis van heel wat gesprekken en debatten, binnen en buiten de politiek.

De Stemtest is een initiatief van Universiteit Antwerpen en UCLouvain in samenwerking met Tree company, Wieni, VRT, RTBF, De Standaard en La Libre.

Volgens professor Stefaan Walgrave (UAntwerpen), de bezieler van de Stemtest, was het alvast een geslaagde editie: "De samenwerking verliep rimpelloos, snel en uitermate efficiënt. Mede dankzij een vlotte samenwerking is Stemtest 2019 zonder twijfel de beste stemtest die we ooit bouwden.”

 

Catch of the day

Ook de website https://catchoftheday.stubru.be/ kreeg een prijs als beste B2C website. Ook deze website werd ontwikkeld door Wieni.

Dossier: Bedrijfsinformatie

Meer over Bedrijfsinformatie

Advies van externe bruggenbouwer zorgt voor actieplan om interne werking binnen afdeling VRT Content te verbeteren

Chloë van de Klantendienst: ‘Beseffen jullie niet dat de Vlamingen dit beu zijn?’

5 VRT-nominaties voor Prix Europa

De grote boodschap van VRT: een pakkend, divers en vernieuwend najaar

VRT en KRO-NCRV starten met opnames van nieuwe dramaserie Badgast op Terschelling

VRT gaat opnieuw op zoek naar jong mediatalent: “We zoeken nieuwe start-ups om samen te blijven vernieuwen” 

Chloë van de Klantendienst: ‘Het is niet aan VRT om de sieraden van Björn Soenens te financieren’

Chloë van de Klantendienst: ‘Het gekrakeel kan maar bijdragen aan de Statler en Waldorf-status van José en Renaat’