woensdag 22 september 2021
22 september 2021

VRT gooit de deuren open voor Dag van de klant

22 september 2021 - VRT opent op zaterdag 2 oktober eindelijk  opnieuw haar deuren na anderhalf jaar. En dat doen we met de Dag van de klant. Je kan dan bij VRT terecht voor een speciale rondleiding die jou een unieke blik gunt achter de schermen van de publieke omroep.

2 meisjes maken een selfie op de VRT-toren

 Zo leer je niet alleen alles over radio – en televisiestudio’s, maar ook over onze mobiele studio’s en zendwagens. Krijg de kans om een kijkje te nemen in de living van Xavier en Carmen en waan je een echte kampioen aan de F.C. De Kampioenentoog. Daarnaast vertellen we je ook graag iets meer over het nieuwe VRT – gebouw. Achteraf ga je naar huis met een leuke verrassing.

Om alles op een coronaveilige manier te laten verlopen, vragen wij om een mondmasker te dragen.

Al onze bezoekers kunnen zich inschrijven voor een unieke rondleiding van 1u30min en dit voor de prijs van 14 €. 

Daarnaast heb je ook de mogelijkheid aansluitend aan de rondleiding een bezoek te brengen aan de VRT-toren. Hiervoor betaal je een extra toeslag van 6 €. Dit is echter onder voorbehoud van de weersomstandigheden die dag. Wanneer het weer het niet toelaat om de toren te bezoeken, zullen alle bezoekers deze toeslag terugkrijgen. Uiteraard zal u wel nog steeds kunnen deelnemen aan de rondleiding.

De aanvangsuren en beschikbaarheden kan je hier terugvinden. 

Dossier: klantendienst

Meer over klantendienst

Chloë van de Klantendienst: ‘Het gekrakeel kan maar bijdragen aan de Statler en Waldorf-status van José en Renaat’

Het ABC van VRT met de K van ... Klantendienst: “In 2023 alleen al behandelde de klantendienst in totaal 31.429 contacten”

Chloë van de Klantendienst: ‘Gelukkig is dit niet het soort lek waarover parlementaire vragen worden gesteld’

Chloë van de Klantendienst: ‘Bij een nucleaire ramp ligt het antwoord van VRT in lijn met de Vlaamse Canon’

Chloë van de Klantendienst: ‘Wat een neerkijkende uitspraak op vrouwen! En op scampi’s’

Chloë van de Klantendienst: ‘Het verschil met een échte Karen, is dat er in deze agressieve woordenbrij geen klacht valt te ontrafelen’

Chloë van de Klantendienst: ‘De paal van deze klager? Die behoort niet tot de opdracht van de publieke omroep’

Chloë van de Klantendienst: ‘Soms wou ik wat vroeger geboren zijn. Dan kon ik me inschrijven voor Hotel Romantiek’