woensdag 22 september 2021
22 september 2021

VRT gooit de deuren open voor Dag van de klant

22 september 2021 - VRT opent op zaterdag 2 oktober eindelijk  opnieuw haar deuren na anderhalf jaar. En dat doen we met de Dag van de klant. Je kan dan bij VRT terecht voor een speciale rondleiding die jou een unieke blik gunt achter de schermen van de publieke omroep.

2 meisjes maken een selfie op de VRT-toren

 Zo leer je niet alleen alles over radio – en televisiestudio’s, maar ook over onze mobiele studio’s en zendwagens. Krijg de kans om een kijkje te nemen in de living van Xavier en Carmen en waan je een echte kampioen aan de F.C. De Kampioenentoog. Daarnaast vertellen we je ook graag iets meer over het nieuwe VRT – gebouw. Achteraf ga je naar huis met een leuke verrassing.

Om alles op een coronaveilige manier te laten verlopen, vragen wij om een mondmasker te dragen.

Al onze bezoekers kunnen zich inschrijven voor een unieke rondleiding van 1u30min en dit voor de prijs van 14 €. 

Daarnaast heb je ook de mogelijkheid aansluitend aan de rondleiding een bezoek te brengen aan de VRT-toren. Hiervoor betaal je een extra toeslag van 6 €. Dit is echter onder voorbehoud van de weersomstandigheden die dag. Wanneer het weer het niet toelaat om de toren te bezoeken, zullen alle bezoekers deze toeslag terugkrijgen. Uiteraard zal u wel nog steeds kunnen deelnemen aan de rondleiding.

De aanvangsuren en beschikbaarheden kan je hier terugvinden. 

Dossier: klantendienst

Meer over klantendienst

Chloë van de Klantendienst: ‘Zou de tekstschrijver van de Sint geen rolletje verdienen tijdens de intrede?’

Chloë van de Klantendienst: ‘Geef Lisbeth en Lieven een praatstok!’

Chloë van de Klantendienst: ‘Ik had niet door dat Ben Crabbé en Jeroen Meus een polshorloge van het type Ruben Van Gucht dragen’

Chloë van de Klantendienst: ‘Beeld je eens in dat Hanne Decoutere en Koen Wauters als een soort mammie en pappie in de journaalstudio zitten’

Chloë van de Klantendienst: ‘Als juryleden met een bril maar een halve stem krijgen, moet het programma ‘De dertien’ heten’

Chloë van de Klantendienst: ‘Koffie is wel degelijk een afrodisiacum. Vraag maar aan mijn man’

Chloë van de Klantendienst: ‘Ik ga mijn kinderen niet vertellen dat we soms luidkeels zingen over geslachtsziektes’

Chloë van de Klantendienst: ‘Zoals het aloude spreekwoord zegt: deelnemen is belangrijker dan meedoen’