In het echt zou je het niet geloven, waarom dan wel online? Met deze krachtige boodschap lanceerde VRT gisteren een grootschalige sensibiliseringscampagne tegen valse onlineprofielen van bekende gezichten.
Minister van Media Cieltje Van Achter, directeur Publieke Opdracht, Talent & Organisatie Karen Donders en Andy Demeulenaere, de coördinator van Mediawijs, waren aanwezig bij de lancering in Stad Aalst aan de start van de Digitale Week en wijzen op het belang van deze campagne.
Bekijk hier de video:
Video
Lees zeker ook
Deel dit artikel op sociale media


---_H7A4037.jpg%3Fitok%3DIyxCihuM&w=3840&q=90)
---_H7A4037.jpg%3Fitok%3Dhd-zxgmW&w=3840&q=90)
.jpg%3Fitok%3DwsVruCOB&w=3840&q=90)
.jpg%3Fitok%3DXFrCZPeS&w=3840&q=90)
.jpg%3Fitok%3Dq8c9rKZt&w=3840&q=90)
.jpg%3Fitok%3D5D0ViGDH&w=3840&q=90)
.jpg%3Fitok%3DHG6ONwvT&w=3840&q=90)
.jpg%3Fitok%3Dm-n0QYTB&w=3840&q=90)


.jpg%3Fitok%3Db6JeAcc1&w=3840&q=90)
.jpg%3Fitok%3DXlpxjVJv&w=3840&q=90)




