woensdag 13 april 2022
13 april 2022

Klachtenrapport

De VRT-klantendienst en de Nieuwsombudsman  brengen elk jaar verslag uit bij de Vlaamse Ombudsman over hun activiteiten.

Vorige rapporten

Meer van klantendienst

Chloë van de Klantendienst: ‘De paal van deze klager? Die behoort niet tot de opdracht van de publieke omroep’

Chloë van de Klantendienst: ‘Soms wou ik wat vroeger geboren zijn. Dan kon ik me inschrijven voor Hotel Romantiek’

Chloë van de Klantendienst: ‘Zo klinkt het net of de beer van ‘De droomfabriek’ Maurice van de Kampioenen heeft aangerand’

Chloë van de Klantendienst: ‘Als roepen en tieren slecht zou zijn voor je hart, dan had de farmaceutische industrie Kamp Waes gesponsord’

Chloë van de Klantendienst: ‘Maak eens grappen over andere ‘proventies’, Bart’

Chloë van de Klantendienst: ‘We willen het weer zien. Niet je hond, 4x4 of kleinkinderen’

Chloë van de Klantendienst: ‘Voorlopig hebben we geen andere klachten over dit vleselijk aspect ontvangen’

Chloë van de Klantendienst: ‘Eddy heeft nog trots verkondigd dat hij achter het gat van Nancy heeft geswaffeld’

Gerelateerd