woensdag 13 april 2022
13 april 2022

Klachtenrapport

De VRT-klantendienst en de Nieuwsombudsman  brengen elk jaar verslag uit bij de Vlaamse Ombudsman over hun activiteiten.

Vorige rapporten

Meer van klantendienst

Chloë van de Klantendienst: ‘Riadh mag veel aan de Sint vragen, maar daarom brengt die nog niet alles’

Kunnen jullie morgen mijn favoriete film of serie uitzenden?

Chloë van de Klantendienst: ‘We kunnen niemand verplichten om z’n tv de hele avond op Eén te laten staan’

Chloë van de Klantendienst: ‘Mocht ik in de kleren van Gloria onkruid wieden, er zou nogal geroddeld worden’

Chloë van de Klantendienst: ‘Mijn communicatie met Ben Crabbé verloopt niet via de Heilige Geest’

Chloë van de Klantendienst: ‘Met de Chloë-coëfficiënt kan je elk recept van Jeroen Meus makkelijk personaliseren’

Chloë van de Klantendienst: ‘Hoort Peter Van de Veire bij het grof huisvuil of bij het restafval?’

Chloë van de Klantendienst: ‘De geruchten kloppen niet. Weerman Bram is géén Limburghater’

Gerelateerd