woensdag 13 april 2022
13 april 2022

Klachtenrapport

De VRT-klantendienst en de Nieuwsombudsman  brengen elk jaar verslag uit bij de Vlaamse Ombudsman over hun activiteiten.

Vorige rapporten

Meer van klantendienst

Chloë van de Klantendienst: ‘Eddy heeft nog trots verkondigd dat hij achter het gat van Nancy heeft geswaffeld’

Chloë van de Klantendienst: ‘Zou de tekstschrijver van de Sint geen rolletje verdienen tijdens de intrede?’

Chloë van de Klantendienst: ‘Geef Lisbeth en Lieven een praatstok!’

Chloë van de Klantendienst: ‘Ik had niet door dat Ben Crabbé en Jeroen Meus een polshorloge van het type Ruben Van Gucht dragen’

Chloë van de Klantendienst: ‘Beeld je eens in dat Hanne Decoutere en Koen Wauters als een soort mammie en pappie in de journaalstudio zitten’

Chloë van de Klantendienst: ‘Als juryleden met een bril maar een halve stem krijgen, moet het programma ‘De dertien’ heten’

Chloë van de Klantendienst: ‘Koffie is wel degelijk een afrodisiacum. Vraag maar aan mijn man’

Chloë van de Klantendienst: ‘Ik ga mijn kinderen niet vertellen dat we soms luidkeels zingen over geslachtsziektes’

Gerelateerd