vrijdag 16 juli 2021
16 juli 2021

VRT, DPG Media en SBS solidair met slachtoffers watersnood

16 juli 2021 - VRT, DPG Media en SBS zetten hun schouders onder de solidariteitscampagne van het Rode Kruis voor de slachtoffers van de watersnood in ons land. In een spot van 30 seconden roepen de mediabedrijven op om te storten voor het Rode Kruis. De spot zal te horen en te zien zijn op radio en televisie.

De ongeziene watersnood van de voorbije dagen treft ons land hard. De ramp laat de mensen in de getroffen gebieden verweesd en soms zelfs dakloos achter. Het Rode Kruis is druk in de weer in de regio en brengt in kaart welke hulpacties nog nodig zijn. Denk maar aan opvang van mensen die voor korte of langere tijd niet meer in hun huis kunnen, psychologische bijstand of het aanleveren van drinkbaar water. Met deze campagnespot roepen VRT, DPG Media en SBS hun kijkers en luisteraars op tot solidariteit. Steunen kan via BE70 0000 0000 2525.

Videospeler inladen...

De spot zal vanaf vanavond te zien en te horen zijn bij Eén en Canvas (VRT), VTM, VTM 2, VTM 3, VTM 4 en VTM GOLD (DPG Media), Play 4, Play 5, Play 6 en Play 7 (SBS) en te horen bij, Radio 1, Radio 2, Klara, MNM en Studio Brussel (VRT), Qmusic, Joe en Willy (DPG Media) en NRJ (SBS).

Dossier: Gemeenschapsvorming

Meer over Gemeenschapsvorming

De Warmste Week vlamt opnieuw in Brugge

VRT en Pommelien Thijs waarschuwen iedereen voor gsm-gebruik in het verkeer

я вдома / Ik ben thuis

2021… een jaar met maatschappelijke relevantie

Indrukwekkende editie van De Warmste Week zamelt 8.790.633 euro in voor opgroeien zonder zorgen

Duurzaamheid op De Warmste Week: “Zelfs de artiestenbusjes rijden volledig elektrisch.”

Live-ondertiteling met AI maakt De Warmste Week toegankelijker

Een toegankelijke publieke omroep is goed voor iedereen